ürün açıklaması
Öğe adı
restoran menü kitap broşürü yapımı
Madde numarası
18040506
Boyut:
Özel Müşteri Boyutu
Renk
İhtiyacınıza göre
Malzeme
özel kağıt, sanat kağıdı, fildişi kağıt veya özelleştirilmiş malzeme
Minimum
1000 ADET
Baskı yöntemi
Serigrafi / Sıcak damgalama / UV kaplama Ambalaj ve Nakliye
Paket
İhtiyacınıza göre
Teslimat
ekspres, hava veya deniz yoluyla Numune ve Ödeme
Spesifik örnek maliyet
sanat eserine dayanarak, basit ücretsizdir
Spec örnekleme zamanı
3-5 gün üretim ve 3-5 gün teslimat
Rastgele örnek maliyet
Örnek ücretsizdir ancak nakliye ücreti gereklidir
Rastgele örnekleme zamanı
3-5 gün teslimat
Ödeme yöntemi
T / T / PayPal / Banka havalesi / Western Union / Para Gramı / Emanet Ürün Resmi
1. Broşür Basımı Temel Bilgiler
Baskı dünyasında kullanılan birkaç terimi tanıyarak, tasarımcıların ve yazıcıların onlarla konuştuğunuzda ne hakkında konuştuğunu anlayacaksınız.
Broşür kağıdı
Kağıt kalınlığı, gsm olarak kısaltılan metrekare başına gram cinsinden ölçülür.Parlak kağıt ve mat kağıdın fiyatı neredeyse aynıdır.
80gsm = Kağıt, bir derginin sayfaları gibi oldukça incedir.
115gsm = Para için en iyi değer
170gsm = Kalın kağıt, normalde yüksek hacimler için uygun değildir
Broşür boyutları: (A5, büyük hacimli dağıtım için en çok sipariş edilen boyuttur)
A4 = 210 mm x 297 mm
A5 = 210 mm x 148 mm
A6 = 148 mm x 105 mm
Kanama
Görüntüler bir sayfanın kenarlığına doğru gittiğinde, tasarımcı rengin sayfa kenarlığının kenarını geçmesini veya kenarın üzerinden “taşmasını” sağlamalıdır.Broşürler kesildiğinde “ "kanama" alanı kesilir."Kanama" yoksa, broşürlerin broşürün kenarında ince beyaz bir çizgi olacaktır. 5 mm kanama yeterlidir.
Resimlerin çözünürlüğü (Yüksek çözünürlüklü ve Düşük çözünürlüklü)
Resim çözünürlüğü, bir resmin netliğini ifade eder ve dpi veya inç başına nokta cinsinden ölçülür.Yüksek çözünürlüklü resimler yazdırıldığında daha net görünür.Düşük çözünürlüklü resimler, yüksek kaliteli bir yazıcıda yazdırılsa bile pikselli veya bulanık görünebilir.
72dpi = Düşük çözünürlük.Yalnızca web siteleri için uygundur, yazdırmaya uygun değildir.
300 dpi = Yüksek çözünürlük.Lito baskı için uygundur.
900 dpi = Yüksek çözünürlük.Dosya boyutunun çok büyük olmasına neden olan çok yüksek.
Lito baskı
Bu, yüksek hacimli baskı için kullanılan bir baskı yöntemidir ve aynı zamanda yüksek hacimli baskı yapmanın en ucuz yoludur.Lito baskı makineleri çok pahalıdır ve ofislerde değil baskı fabrikalarında kullanılır.
2. Broşür basma Fiyatı
Baskı teklifiniz her zaman şunları içermelidir:
Boyut-Daha büyük boyutlar broşür başına maliyeti artırır.
Kağıt inceltici kağıt, broşür başına maliyeti düşürecektir.
Hacim-Broşürün maliyetine geri dönen daha yüksek hacimler.
Resim - Sonraki yazdırma işlemlerinde değişiklik yapılması gerekmedikçe bunu yalnızca bir kez ödersiniz.
Teslim-Yazdırma işini kendiniz toplayamıyorsanız bunu dikkate alın.
Dağıtım-Dağıtım bütçesi, pahalı olabilir.
5000 Tam renkli A5 Broşürü son yıllarda bir endüstri standardı haline geldi.
Bir masaüstü yazıcıda büyük hacimler yazdırmak çok pahalıdır.
4. Broşür resmi ve tasarımı
Broşürün neye benzemesi gerektiğine dair genel bir fikir edinerek başlayın.Renkleri, görüntüleri ve zekice bir başlığı düşünün.Ürün özelliklerini ve tam ifadeleri sonuna kadar bırakın. 5. Mesajınızı net bir şekilde iletin
Broşür tasarımınız aşağıdakilerin tümünü yapıyor mu?
- Ne sunduğunuzu açıkça gösterin.
- Müşterinin dikkatini çekin
- Şirketinizin satması için bir arzu yaratın
- Birkaç kelimeyle ne yapacağını söyle.
- Müşteriye sizinle nasıl iletişime geçeceğini ve sipariş vereceğini söyleyin. 6. Değer, broşürünüze hayat katar
İnsanlar broşürünüzü daha uzun süre saklayacak, hatta katma değeri varsa bir arkadaşınıza iletecektir.Katma değere örnek olarak takvimler, güzel resimler, yarışmalar, indirim kuponları, özel teklifler vb. Verilebilir. 7. Broşür resmi ve tasarım ipuçları
Mesajınızı hızlı ve net bir şekilde iletin, aksi takdirde müşterinin dikkatini kaybedersiniz.Başlığınız ve ana resminiz bunu ayrıntılara girmeden yapmalıdır.
Logonuzu veya şirket adınızı ürününüzden veya hizmetinizden daha görünür hale getirmeyin.Ne sattığınıza ilgi duyarak başlayın, kişinin dikkatini çektikten sonra onlara nasıl ve nerede sipariş vereceklerini daha fazla anlatabilirsiniz.Küçük bir broşürü çok fazla bilgi veya çok fazla resimle karıştırmayın. 8. Yaygın broşür tasarım hataları
Seyirci | Yetişkin |
Marka Adı | KAYU'NUN |
Kaynak | Anakara Çin |
Model Numarası | SDGFSDG44545'NIN SOHBETİ |
Tür | Sanat ve Tasarım |
Tip | Magazin |
0 Için yorumlar Bu Ürün